Facebook Badge

Thursday 21 June 2012

noktah dan koma


Ok….semalam hari terakhir saye menjadi pelajar secara rasminya…dan hakikatnya…..manusia itu sentiasa menjadi pelajar kerana mereka akan terus belajar serta menemui dan menempuhi perkara yang baru seterusnya belajar untuk menerima akibat atau kesan atau takdir dari setiap yang berlaku….Walau sebaik mana kita merancang, perancangan ALLAHlah yang menjadikan perjalanan hidup ketika dan sebelum ini adalah perjalanan hidup yang terbaik untuk diri kita….

Hari last exam…memang haru…..mood memang xde langsung….Masuk dewan dengan dengan penuh senyuman sebab sye sangatlah tidak sabar untuk menokhtahkan kehidupan sebagai seseorang mahasiswa….Tapi dalam senyum, hati berat sangat nak letakkan tnda “koma” pada pertemuan dengan sahabat seperjuangan….

Ape2 pun…Alhamdulillah…..ada beberapa perkara yg dah menemui titik akhir…abis je exam….rasa nak senyum je…Tapi lepas telefon bab dan umi tersayang….air mata turun tersangat laju mengalahkan air terjun…well….sye dan air mata memang tak dapat dipisahkan…akhirnya saya berjaya menyempurnakan impian mereka….     "Ma….adik dah abis belajar"

Merak plak mungkin dah pulang ke umah….semalam ternampak merak dengan sangkarnya…To merak…knowing you is one of the best moment l Have in UniSZA ..haha…lepas nie xyah nak main lari-lari kat pasar malam dah…untuk tahun2 seterusnya merak di UniSZA, I wish you All the Best….

Huhu…tinggal beberapa jam agi nak berpisah dengan kawan-kawan2….gambor tak abis agi g kumpul….kenangan terindah tu…barang-barang dah separuh sampai umah…separuh lagi sumbat je la masuk kancil…xde mood nak kemas….Berat sangat hati..tapi berat2 hati tak de lah sampai menambahkan berat bdan….air mata pun kalau kumpul boleh kot kalau setakat nak mandi dua hari….

Pagi ni…jantung dup dap dup dap……fuh…..tak tahu bagaimana nak menghadapi perpisahan….as today I will go home….Rasa macam nak lari balik macam tu je pun ada…..haha…ok tapi itu kejam....saya tak ley nak buat kejam


pssiit : tak letak lagi noktah,,,,

No comments:

Post a Comment