Thursday, 26 April 2012

Cerita Kami

Hari ini.....kali pertama dalam hidup....
Masak Kambing....Yang Agak Banyak...(xde ah banyak sgt pun)....
Silap2 kali kedua...hari tu dah penah buat sup skali...
Ad orang sponsor kambing buat kami sekelas...
Bertuah kan kami nie???
Alhamdulillah...Rezeki......

Kali nie....masak kari.....
Nervous jugak....
Orang ckap kambing kalau silap cara xley nak makan.....berbau...
Berkat petua dari nenek.....
Rasa kambing (hamis) tak menyerlah sangat dan boleh diktakan tiada....
Rasa Kari Pun Bolehlah (haha,puji masakan sendiri)...
Kami gembira....
Melihat para pensyarah semuanya bertambah2 makan....
termasuklah Dekan Fakulti...
Huh....Mereka (staf Jabatan Sains Haiwan) semua sangatlah sporting....
Macam manalah hati ni tak berat (tapi xley timbang) nak tamatkan pengajian...
Bila bersama mereka seolah-olah bersama ibu dan ayah dan kakak dan abang.....
Sangat terharu.....
Yang Paling Penting....
Sahabat sekelas yang sememangnya the best...
Antara kami seolah tiada jurang....
(sekali-sekala terasa, itu normal tapi kami tak simpan dalam hati)....
Gotong royong bermula pukul 9....berakhir pukul 2.30 ptg...
Pukul 9 malam sambung makan lagi...haha...
Kalau hal makan kami memang sepakat....
Semakin mendekati hari tamat pengajian...
Hati kami semakin bertaut...(saya dan semua classmate wanita tau)
Huh....xdapat bayangkan bila tiba saat untuk kami  berpisah kelak....
Ok Lah....Let's Picture Tell Us the Story Ye....

Angkut Barang....

Gotong royong 












Jamuan Bermula


Inilah mereka2 yang sporting itu...





Jamuan Bermula, tapi ini belum masak

Dekan Fakulti Pertanian Dan Bioteknologi





Ini sesi malam






Tuesday, 24 April 2012

DIA...DIA....DIA

  Saya Tak Boleh Nak Letakkan Rasa Sayang Saya 
Lagi Tinggi Dari Cinta Kepada ALLAH....



\