Monday, 22 August 2011

Rindu Sangat-Sangat

Rindu itu adalah....
Anugerah dari ALLAH.....
Insan yang berhati nurani...
Punyai rasa rindu...

Pernah dengar lagu kat atas??? Tu nasyid la....
Nak cite nie....Pasal rindu merindu...
Sebelum tu nak tanya...Bila korang akan rindu seseorang.....
Tentulah bila lama dah tak jumpa....
Ada sesetengah orang tu baru je lima minit berpisah...
Dah basah bantal sebab nangis....Rindu la katakan.........


Ada sesetengah orang tu siap sasau lagi sebab rindu....Mulalah
Mandi Tak Basah 
Tidur Tak Lena 
Makan Tak Kenyang
Study tak masuk...
Exam tak jawab...(ekekeke..melawak la plak)

Ubat Rindu Paling Mujarab....
Bacalah Ummu Kitab ....AL Fatihah

 
http://kerangs.net
Katakan orang yang dirindu tu...Adalah orang yang berlainan jantina dari anda...(bukan muhrim)
Cepat-cepat istighfar.....Kemudian ....Zikir...Tasbih....Tahmid....Tahlil...Selawat
Ni Untuk Mencegah Zina Hati Tau....

Lain kali saya cerita ye..
Akhir kata....
Kalau rindu maknanya disebaliknya ada rasa sayang.....
Renung-Renungkan...

No comments:

Post a Comment